Sabtu, 5 Januari 2013

Aku Pencinta KEPUASAN Atas Usahaku !


Hargai diri anda diatas segala yang telah diusahakan..

Mungkin ada yang tidak faham tentang KEPUASAN !! Apakah erti kepuasan bagi mereka yang berhempas pulas untuk mendapatkannya.. Orang kaya yang telah berjaya, mereka berusaha keras untuk mencapai kedudukannya sekarang, sewajarnya mereka berhak memiliki apa yang mereka idamkan kerana ia adalah satu KEPUASAN !! 

Bukan mereka hendak menunjuk-nunjuk, tetapi ia adalah HADIAH buat diri mereka sendiri.. Di Saat orang lain sudah diulit mimpi, mereka masih sibuk bekerja, disaat orang lain bersembang kosong dikedai kopi, mereka masih duduk ber meeting.. Cara hidup mereka memang sangat berbeza..cara kerja mereka memang berlipat kali ganda !!

Janganlah nak dengki dengan kekayaan mereka, tak usahlah cemburu dengan apa yang mereka miliki, tak gunalah untuk mengata tentang mereka diatas kekayaan yang mereka miliki.. kerana mereka BERUSAHA KERAS untuk memilikinya.. Bukannya PERCUMA..

Allah SWT sangat ADIL pada mahluk-Nya.. Mereka yang berusaha akan diberi HASIL yang HEBAT..Berusahalah untuk memajukan diri untuk bangsa kita demi meningkatkan martabatkan agama ISLAM kita.. Berusaha mencari KEKAYAAN berlandaskan syariah Islam, dan jangan LUPAKAN tanggungjawab kita pada ALLAH SWT..

Pesananku Untuk Diriku...Aku Pencinta KEPUASAN Atas Usahaku !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...