Selasa, 8 Januari 2013

Anak Dulu Terbaring Kini Mampu Duduk


Anak Dulu Terbaring Kini Mampu Duduk

“ Anak saya, Ahmad Absyar Muzamir Abdul Maleq, 3 tahun , dilahirkan tidak cukup bulan ketika kandungan saya baru berusia lapan bulan sehingga dia disahkan menghadapi masalah saraf yang menimbulkan pelbagai komplikasi penyakit.” Kata Noramalia Husin 38, dari Sungai Petani Kedah.

Normala berkata, semasa anaknya dilahirkan, dia mendapat tahu Ahmad Absyar menghid...ap kira-kira 12 penyakit akibat dilahirkan tidak cukup bulan termasuk darah beku dalam kepala, masalah mata dan buah pinggang.

Katanya, sejak itu anaknya mengalami masalah perkembangan fizikal dan mental tidak seperti bayi lain yang sudah mampu merangkak atau berdiri ketika berusia setahun, sebaliknya anak bongsu daripada lima beradik itu hanya terbaring sahaja.

Dia seolah-olah sangat sakit kerana dia akan terbaring semula apabila saya cuba mengajar dia untuk duduk, malah tidak boleh untuk merangkak atau mengesot.

“ Keadaan Ahmad Absyar ketika itu memang membuatkan saya risau. Perkembangan dia tidak seperti bayi lain. Ahmad Absyar seperti terkulai dan tidak mampu bergerak membuatkan saya rasa sedih dan kasihan melihatnya”, Katanya.





Noramalia berkata, hamper setahun dia berulang-alik membawa anaknya itu ke hospital untuk mendapatkan pemeriksaan lanjut kerana dia tidak pernah mencuba atau mencari penawar lain sehingga bertemu Presiden dR Rozmey Group (dRG), Datuk Dr Che Rozmey Che Din.

Katanya, Dr Che Rozmey menyarankan supaya dia mencuba produk dR101 keluaran dRG terlebih dahulu sebagai percubaan untuk melihat hasilnya kerana percaya anaknya menghadapi masalah saraf yang membuatkan minda dan perkembangan fizikal agak terjejas.

“Dalam tempoh 4 hari mengambil produk ini, saya sangat terkejut kerana anak saya sudah boleh duduk dan tidak lagi terbaring. Dalam tempoh lima bulan seterusnya, Ahmad Absyar sudah berupaya untuk merangkak dan berjalan walaupun masih tidak stabil.”

“Menjengah usia dua tahun, anak saya baru boleh bertutur walaupun tidak banyak perkataan, namun ia cukup membuatkan saya gembira kerana Ahmad Absyar tidak lagi seperti awal kelahirannya. Sehingga kini dia masih memberikan produk dR101 selepas mendapati produk berkenaan amat bagu untuk perkembangan minda anaknya”.

## Dapatkan Produk Yang Original Dari Pengadar dR Rozmey Group Yang Sah Sahaja. Kebanyakkan produk yang dijual di pasaran terbuka sekarang termasuk kios, pasar raya, took jamu, salun kecantikkan sera kedai ubat boleh merosakkan buah pinggan, jantung dan hati hingga boleh mengundang MAUT ##

Hubungi Farid Sham untuk tempahan produk ||017-2754645||

Untuk info produk yang lengkap klik disini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...